loading...
وبلاگ اپن | بروزترین پرتال دانلود، آموزشی، خبری، فرهنگی و تفریحی
تبلیغات پولی!

گالری عکس

  عکس های جدید نیکی کریمی – آذر ماه ۹۰  عکس های زیبای کامبیز دیرباز بازیگر مرد معروف ایرانی   گالری تصاویر فیلم سینمایی پل چوبی   گالری تصاویر فیلم سینمایی خنده در باران

گالری تصاویر فیلم سینمایی در امتداد شهر       گالری تصاویر فیلم سینمایی شیش و بش

اخبار وبلاگ (فوری)


وبلاگ اپـن با قیمت باورنکردنی به فروش میرسد


- آمار روزانه حدود 1000  (همانند وبگذر میباشد)

- پیج رنک گوگل 2

- گالری عکس و مطالب اختصاصی

و دیگر مشخصاتی که خودتان مشاهده میکنید

تمامی مطالب ارسال شده در اپـن "آپلود" شده است و مطلب کپی وجود ندارد!

جهت اطلاعات بیشتر از طریق این فرم با ما تماس بگیرید.

آخرین ارسال های انجمن
امیررضا بازدید : 342 یکشنبه 11 دی 1390 نظرات (2)
شفاف:هر چند این آمار برای یک کشور ۷۰ میلیونی آمار خوبی نیست اما ارائه خدمات برای همین تعداد کاربر نیز همواره در کشور با مشکلات زیادی همراه بوده و فریاد اعتراض کاربران اینترنتی را بلند کرده است.

با وجود اینکه کاربران اینترنت در ایران به اختلال‌های مداوم و کاهش سرعت و قعطی خو گرفته‌اند اما چند روزی است که مشکل اینترنت مجددا رخ پیدا کرده است و بنا به گفته سایت‌های خبری، ۲۰ درصد افت سرعت در اینترنت وجود داشته و کار را با مشکل مواجه کرده اما هنوز مشخص نیست که منبع این مشکل کجاست و یا اگر مشخص است، حداقل رفع آن امکان پذیر نشده است.

هنوز برای این اختلال جدید که از روز یکشنبه هفته گذشته آغاز شده و تا به امروز نیز ادامه دارد، دلیل قانع کننده‌ای ارائه نشده است و ضد و نقیض‌های مسئولین شرکت زیر ساخت نیز بر شدت اعتراض کاربران اینترنتی افزوده است.

درهمان روزهای ابتدایی ایجاد اختلال، اپراتورهای ارائه دهنده اینترنت اعلام کردند، در تماس با شرکت ارتباطات زیرساخت متوجه شده‌اند که قطعی یکی از لینک‌های ارتباطی به کشور از کانال فجیره امارات دلیل این اختلال است.

اختلالی که بنا بر شهادت کاربران اینترنتی هنوز بر قوت خود باقی است اما شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرده که ظرفیت اینترنت بین الملل کشور به صورت کامل در شبکه زیرساخت درتمامی مسیرهای بین الملل برقرار است.

حسن کریمی- مدیرکل مهندسی عملیات شبکه دیتا شرکت ارتباطات زیرساخت در این باره تاکید کرده که هم اکنون شاخص‌های کیفیت خدمات در وضعیت مناسبی است و بدون هیچ مشکلی تمامی ظرفیت ۲۹۱ لینک STM۱ اینترنت در کشور در حال کار است.
 
وی همچنین اعلام کرد، شرکت ارتباطات زیرساخت برنامه افزایش ۱۸۰ درصدی ظرفیت اینترنت بین الملل را در سال جاری در دست اجرا دارد که براساس برنامه زمان بندی درحال اجرا است.

 از سوی دیگر پیگیری‌های شرکت‌های خدمات دهنده اینترنت در روز گذشته باعث شد تا مسئولین از خرابی در یکی از مسیرهای فیبر نوری خبر دهند و اعلام کنند که این مشکل با تعویض کابل‌ها حل خواهد شد تا در آخر معلوم نشود دلیل اصلی این اختلال‌هایی که همواره اعلام می‌شود حل شده اما در اصل لاینحل مانده است، چیست؟

جالب‌تر اینجاست که تقریبا هر هفته اخبار و مصاحبه‌هایی به نقل از مسوولان وزارت ارتباطات و شرکت ارتباطات زیرساخت مبنی بر افزایش و توسعه مسیرهای شبکه فیبر نوری و افزایش سرعت، ظرفیت و کیفیت اینترنت مطرح شده و این وعده داده می‌شود که دیگر با مشکلی با عنوان اختلالات اینترنتی روبرو نخواهیم بود و درصورت بروز مشکل قطعی، ارتباط به‌واسطه پشتیبانی مسیرهای فیبر نوری از چند مسیر و بلافاصله از مسیر جایگزین برقرار می‌شود اما عملا قطعی و کندی اینترنت سوهان اعصاب کاربران است و در این میان معلوم نیست حق کاربران داخلی چگونه ادا خواهد شد و تا به کی باید شاهد اختلالات گسترده در سیستم اینترنتی کشور بود؟

 آیا جز این است که دولتی‌ها همواره از دولت الکترونیک سخن می‌گویند اما معلوم نیست با این وضع اختلال در اینترنت کدام دولت الکترونیک می‌ماند؟! تا به کی باید سرعت اینترنت سوهان روح کاربران باشد و پهنای باند اضافی! صادر شود؟ آیا مسئولان حوزه ارتباطات نمی‌توانند درباره دلیل قطعی‌ها با کاربران صادق باشند و مشکلات سرعت اینترنت را تکذیب نکنند تا لااقل کاربران دلیل این مشکلات را بدانند؟

در جایی که شرکت زیر ساخت وابسته به وزارت فن آوری اطلاعات تنها متولی اینترنت کشور است و حتی خود مخابرات نیز از طریق این شرکت سرویس اینترنتی به کاربران ادامه می‌دهد، به راستی چه کسی پاسخگوی ضد نقیض‌های مسئولین این شرکت است؟ لب کلام اینکه یک مقام مسئول بگوید چه باید کرد تا کاهش سرعت و قطعی اینترنت دیگر مهمان شرکت‌های ارائه دهنده سرویس‌های اینترنت نباشد؟!چه کسی حاضر است  پای دردو دل کابران اینترنتی بنشیند و به اعتراض های آنها پاسخ دهد؟!
 
 
منبع:shafaf.ir

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
وبلاگ اپن | پرتال آموزشی، خبری، تفریحی و فرهنگی ایرانیان
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    کدام موضوع را بیشتر قرار بدهیم؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 144
  • کل نظرات : 157
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 28
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 1,382
  • بازدید سال : 10,774
  • بازدید کلی : 322,839